Kachel schreefColonSnel geregeld!
Tja, het vreet toch wel enigzins aan me dat mijn MG een deuk heeft dus ik wil het gewoon weer klaar hebben.
Kan ik volledig in komen!

Kachel schreefColonSnel geregeld!
Tja, het vreet toch wel enigzins aan me dat mijn MG een deuk heeft dus ik wil het gewoon weer klaar hebben.










He Kachel, dat is wel heel mooi gedaan! Waar heb jij dat laten doen, gewoon in Hardenberg? Ziet er zeer netjes uit!

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.