RemcovanKuilenburg schreefColonHier wel eens naar gekeken en over nagedacht?
http://www.buggyboys.be/nl/tech_tellerafwijking.htm
Lang leve de buggy boys
Maar 215 rondom is dus geen probleem... mooi!

RemcovanKuilenburg schreefColonHier wel eens naar gekeken en over nagedacht?
http://www.buggyboys.be/nl/tech_tellerafwijking.htm

BlackFox schreefColonMaar ik zou het evengoed niet aanraden als je de keuze hebt.

BlackFox schreefColonWaarom tegenzin voor Toyo's? Dat zijn net zowat de beste banden die je kunt hebben voor de F denk ik...
Spoorvorming is idd een probleem bij die 215'ers.
Maar ook balans, vanvoor zit geen gewicht en geen aandrijving, beetje nutteloos (en gevaarlijk) om daar dus in verhouding meer grip te geven dan achter...

BlackFox schreefColonSpecifiek voor de F dan toch niet?
Want dan weet ik niet waar jij gezocht hebt
RemcovanKuilenburg schreefColonAls je wil rijden als een tram dan moet je rond om 215 doen![]()
Toyo's zijn zeker aan te raden. Ik heb ze nu 2 jaar er onder zitten en erg tevreden over deze banden. Maaaarrrrrr ik rij nooit als het koud is en bij zware regen dus ik kan daar geen oordeel over geven.

Ultimate schreefColonBlackFox schreefColonSpecifiek voor de F dan toch niet?
Want dan weet ik niet waar jij gezocht hebt
Nee, wel achterwiel aangedreven auto's zoals de MR2 bijv.RemcovanKuilenburg schreefColonAls je wil rijden als een tram dan moet je rond om 215 doen![]()
Toyo's zijn zeker aan te raden. Ik heb ze nu 2 jaar er onder zitten en erg tevreden over deze banden. Maaaarrrrrr ik rij nooit als het koud is en bij zware regen dus ik kan daar geen oordeel over geven.
Ik rij ook nooit met koud en vies weer, dus dat scheelt
Toyo's it will be...

BlackFox schreefColonProxes 4 ZOU de opvolger van de T1-R zijn?
Ik weet het niet zeker, dus ik durf het niet zeggen
De meesten hebben ervaring met de T1-R's, en dat is ook wat ik heb gekocht.
Nieuwer is immers niet altijd beter (zie maar naar de Goodyear Eagle GS-D2 en de GS-D3)

BlackFox schreefColonGeplaatst en gebalanceerd?
Is een mooie prijs dan
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.