En wat was de tijd?
Een haalbare kaart voor de doe-het-zelver?
Zijn er zaken die ik ineens erbij kan pakken als het dan allemaal open ligt?


Bruno schreefColonNee, nog nooit gedaan ....
![]()
Wat denk je zelf ? Het halve forum is er van voorzien, en we deden voorig jaar op de Berg nog een rekord poging.









captainflurk schreefColonIk heb soms toch bedenkingen bij de keuring. Je maakt de wagen toch veiliger? En het valt nog eens op dat ze nieuw zijn ook. What's the problem zou ik dan denken maar ja.... typisch Belgisch.
Wat zijn dan de opties om zever te vermijden?




Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.