

etienne schreefColontom je kunt ook gewoon naar bachaus in brunssum gaan of naar heuts voor een rotor/verdelerkap












ttdesign6 schreefColonVerdeelkap is volgens mij wel origineel aangezien er een MG doosje op mijn bureau staat die bijna zeker daarvan is.


ttdesign6 schreefColonDe auto startte vandaag ook weer zonder enkele problemen, maar wel even een test rondje gedaan. Bij een koude motor ging alles goed, maar toen de motor warm werd begon hij te hikken.
Iedere keer als ik accelereerde of als ik gewoon een constante snelheid had hikte hij. Of bonkte is misschien een beter woord. Het is alsof hij heel even een halve seconde naar 3 cilinders springt en dan is het weer goed.
Is dit nu toch een probleem in de ontsteking? Of in de inspuiting?

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.