ttdesign6 schreefColonEn is deze verkrijgbaar bij de betere auto shops?
Weet ik niet, ik heb het steeds in een vat van 60 liter.

ttdesign6 schreefColonEn is deze verkrijgbaar bij de betere auto shops?







ovi schreefColonZowel in mijn Lotus als in mijn Tiger Cat zit "Koelvloeistof “Type D” - G12 Rood Nieuwe koelvloeistof op basis van mono- ethyleenglycol."
Heb dit produkt leren kennen toen ik 3 jaar geleden tijdens de vroemdag met kokende (groene) koelvloeistof in de pits stond met mij A310 en mij iemand vertelde dat ik beter die rode koelvloeistof zou gebruiken omdat die haar kookpunt hoger zou liggen?![]()
Als de injectiemotor die ik nu aan het bouwen klaar is komt hier dus ook de rode in!





RemcovanKuilenburg schreefColonOf de 2e keer weet je meer hoe het moet en dan gaat het sneller. Eerste keer ben je altijd langzamer
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.