BUTTON_POST_REPLY 31 berichten
Wielmoer dopmaat
  • Helmet
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 310
    GeregistreerdCOLON za nov 07, 2009 12:29 pm

    Re: Wielmoer dopmaat

    door Helmet » ma jan 10, 2011 8:45 am

    Nou ik snapte er echt niks van. En nog steeds niet, ben te lui om even naar de kelder te lopen ;)
    Maar voor mijn eigen gemoedsrust dat ik niet siniel wordt zal ik het nog eens nakijken van de week.
    Ja, Remco's vinden zo'n forum wel fijn :P
BUTTON_POST_REPLY 31 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten