Laat me maar even weten hoe laat het je schikt.
Super dat je me wilt helpen







, ik hoop ook echt dat iemand mij verder op weg kan helpen hiermee, ik kan er natuurlijk prima rijden maar ik wil dit graag goed hebben.
Kachel schreefColonLeblar en ik hebben het volgende geconstateerd bij het vergrendelen van de auto met ab:
-perimetrisch alarm schakelt wel in en werkt ook bij het openen van de deuren
-volumetrisch alarm werkt niet, ik ben in de auto blijven zitten en alarm ingeschakeld, na veel bewegen geen alarm.
-double lock werkt niet, ook geen double 'lock geluid' bij het slot
-geen knipperlichtsignaal bij vergrendelen, wel bij ontgrendelen.
-het lampje in het dashboard voor startonderbreking begint na een aantal seconden met knipperen na vergrendelen, bij de MG van Leblar knippert het lampje direct snel bij vergrendelen en gaat daarna rustig knipperen. Bij mijn MG knippert het lampje de eerste paar seconden dus niet snel. (helemaal niet) Daarna gaat hij rustig knipperen.



Dus ik denk idd dat er ergens iets met een schakelaar niet goed is.




R.de.heus schreefColonEven alle zekeringen controleren niet kijken maar ze er ook echt uit halen en na 10 sec weer terug steken en twijfelaars en kapotte vervangen dat hielp bij mij ook doordat je ook de zekeringen van het alarm trekt reset het alarm weer een keer.

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.