Helmet schreefColonPS: Bij het UCI (tegenover Huygens) kreeg ik mijn MGF op dinsdagavond NIET eens in een donut gedraaid. En dat in een niet gestrooid en stuk met sneeuwige rotzooi blubber.
Winterbanden... Ze werken toch wel goed.
zelfs met slikcks op een warme dag en op circuit-asfalt is een donut mogelijk...Op sneeuw en zand is voor sissi's






