ttdesign6 schreefColonIk was er al bang voor...
Even opmeten met een schuifmaat, als ze nog dik genoeg zijn kun je ze op een draaibank weer recht laten draaien.

ttdesign6 schreefColonIk was er al bang voor...










Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.