
Tandi schreefColonIk weet niet of het een goed adres is maar op marktplaats staat al een tijd deze advertentie :
http://link.marktplaats.nl/405327144
Zij zeggen dat hun ruiten ook in de LE 500 zitten.












Powerman schreefColonAls je er geen verstand van hebt moet je er ook geen uitspraken over doen , met je fabeltjes meneer de uil.
Speciale uitleg voor kasper:
Als je bij een Nederlandse/Belgische mgf of mg tf het raam gedeelte verwijderd heb je een gat.
of je er nou een plank inzet of een glasraam , je kan het nog steeds neer klappen want er zitten echt niet ineens span banden uit het niets in de weg.
Het glasraam van de LE500 is dan dus gewoon neer te klappen en dat is echt geen fabeltje uit de fabeltjes krant.





Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.