Bruno schreefColonIn ieder geval, wederom een welgemeend "dank u" aan Sven van Meguiars !


Bruno schreefColonIn ieder geval, wederom een welgemeend "dank u" aan Sven van Meguiars !


Bruno schreefColonIk hoor van Rick wel hoe de distributie, van mensen die niet aanwezig zullen zijn op de dyno, zal/kan verlopen.
Bruno schreefColonIn ieder geval, wederom een welgemeend "dank u" aan Sven van Meguiars !





RemcovanKuilenburg schreefColonRick,
Goed plan zoals je al zelf aangeeft is het niet de bedoeling dat het zo loopt. Zou er ook nog bij kunnen komen dat als je nog nooit op een meeting bent geweest je ook vooraf moet betalen?

Murphy schreefColonHelemaal mee eens, goed dat je erover begint trouwens. Mijn spulletjes liggen nog bij Bruno.
Bruno als ik opslag kosten moet betalen hoor ik het wel![]()


Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.