Het duimen heeft geholpen,
Er is bijna geen beter geluid dan dat van een motor die weer start
Het probleem lag dus inderdaad bij de rotor en verdelerkap. Vandaag begon het keihard te regenen toen ik aan de reparatie bezig was, maar gelukkig is de MG ongeveer de enige auto ter wereld waarbij je van binnenuit aan de motor kan werken. Geloof het of niet maar ik hem hem vanaf de bestuurdersstoel gerepareerd
De nieuwe bougiekabels moeten er nog op, maar met dit weer was daar even geen beginnen aan. Toen 180 graden gedraaid en afwachten. Zonder enig probleem startte hij.
Ben blij dat het is opgelost want een week niet-MG rijden maakt me toch wel intens verdrietig!
Mijn garage telt 1050 plaatsen...
MG TF 135
Flying Dutchman