BUTTON_POST_REPLY 44 berichten
MG F veranderen naar TF front
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » vr jun 18, 2010 9:59 am

    Sja, je creëert je eigen geluk hè....
    Building >200BHP K-series
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » vr jun 18, 2010 10:00 am

    Carl schreefColon
    RemcovanKuilenburg schreefColon Hebben jullie geen waarborg fonds in Belgie? (dat houd in dat als je schade hebt gekregen door een ander en die is doorgereden dan krijg je nog een groot deel terug gestort op je rekening). Het is wel een hoop ellende om het voor elkaar te krijgen maar het werkt wel.

    Ja dat bestaat. Best informeren bij politie als je klacht tegen onbekenden neerlegt.
    Ik heb zelf meermaals dergelijke dingen tegengekomen en toen is het niet gelukt...
    Blijven proberen toch, zeker doen!


    Ik heb het ook aan de hand gehad, met mijn toen 3 dagen oude Citoën C2. Maar het heeft toen ook niks uitgehaald....
    MGF Co-pilote
  • Avatar gebruiker
    D.B.C.
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1123
    GeregistreerdCOLON do dec 03, 2009 12:56 am
    WoonplaatsCOLON Bussum
    CONTACTCOLON

    door D.B.C. » vr jun 18, 2010 10:43 am

    je had het beste meteen de politie kunnen bellen en de auto zo laten staan en wat foto's nemen
    Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » vr jun 18, 2010 11:47 am

    D.B.C. schreefColonje had het beste meteen de politie kunnen bellen en de auto zo laten staan en wat foto's nemen

    Totally agree .... dit had je niet zo mogen laten.
    Mischien heeft de aanrijder wroeging (of schrik) gekregen en is ie alsnog aangifte gaan doen.

    Dit is toch niet de schade waarbij je zegt: all right, shit happens, what's next ?
  • nasredinho
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 236
    GeregistreerdCOLON di apr 27, 2010 8:02 pm
    WoonplaatsCOLON waregem

    door nasredinho » vr jun 18, 2010 12:52 pm

    het was snachts gebeurd, ik veronderstel ik dronkaard eja
    ik heb echt het reflex niet gehad om er de politie bij te halen, ik was gwn verschoten, geschokeerd...

    ik zal jullie raad volgen en aangifte doen bij de politie, wie weet vinden ze die wel
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » vr jun 18, 2010 1:05 pm

    nasredinho schreefColon... ik veronderstel ik dronkaard eja ....

    foutje ?!?

    anders

    :-{{
  • nasredinho
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 236
    GeregistreerdCOLON di apr 27, 2010 8:02 pm
    WoonplaatsCOLON waregem

    door nasredinho » vr jun 18, 2010 7:40 pm

    ja fout lol

    ik zelf drink niet
    pff kom er echt zot van, die stond echt mooi, niet te geloven
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    door ttdesign6 » vr jun 18, 2010 7:46 pm

    Ik zie het hier in de parkeergarage maar al te vaak.

    Mensen creeeren een schitterende deuk en rijden net zo hard weg.. :?
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • RicardoMGF
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 131
    GeregistreerdCOLON zo apr 11, 2010 1:18 pm
    WoonplaatsCOLON Krommenie (nl)

    door RicardoMGF » vr jun 18, 2010 9:42 pm

    RemcovanKuilenburg schreefColon Hebben jullie geen waarborg fonds in Belgie?


    in Nederland wordt er niks gedaan zonder extra getuigen die erbij waren toen jij je auto met schade aantrof ik weet niet hoe dit in België zit maar ik zou als ik alleen was even een vriend regelen die met jou samen de schade ontdekte.

    ik heb hetzelfde gehad, iemand me bumper geraakt met in/uitparkeren ook koplamp en bumper stuk, alleen had ik 3 dagen later iemand die uit de bocht gleed (met die sneeuw die er toen lag) en me hele voorkant in elkaar reed, dus werd het een verhaal-schade. geluk bij een ongeluk.

    ik heb toen ook me F voorzien van een TF front.
    ik heb toen bij DEZE site een setje steunen besteld, koste ongeveer 100 euro.
    bestaat uit steunen voor de bumper (die gaan op je stootbalk) en steunen voor de TF lampen (de stekkertjes van de lichten zijn ook verschillend, ik heb bij de sloop waar ik de lampen vandaan had gevraagd of ze de stekkers erbij wilden doen)

    nu heb ik niet lang daarna weer een schade gehad door een wegpiraat en toen was de schade vergelijkbaar aan wat jij nu hebt er is toen voor 3400 euro aan gesleuteld (dat is wel met NIEUWE bumper en koplamp), maar daar komt voor jou dan dus nog de tweede TF lamp bij en de steunen bij.
  • waterpistool
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 112
    GeregistreerdCOLON vr jan 09, 2009 8:57 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door waterpistool » vr jun 18, 2010 11:05 pm

    TF koplampen kan je soms al voor 3 a 400 euro op de kop tikken en anders in Engeland. Bumpertje zwart heb je ook al voor 300 euro bij oa Vos of Weusthof.
  • nasredinho
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 236
    GeregistreerdCOLON di apr 27, 2010 8:02 pm
    WoonplaatsCOLON waregem

    door nasredinho » za jun 19, 2010 6:10 am

    RicardoMGF schreefColon
    RemcovanKuilenburg schreefColon Hebben jullie geen waarborg fonds in Belgie?


    in Nederland wordt er niks gedaan zonder extra getuigen die erbij waren toen jij je auto met schade aantrof ik weet niet hoe dit in België zit maar ik zou als ik alleen was even een vriend regelen die met jou samen de schade ontdekte.

    ik heb hetzelfde gehad, iemand me bumper geraakt met in/uitparkeren ook koplamp en bumper stuk, alleen had ik 3 dagen later iemand die uit de bocht gleed (met die sneeuw die er toen lag) en me hele voorkant in elkaar reed, dus werd het een verhaal-schade. geluk bij een ongeluk.

    ik heb toen ook me F voorzien van een TF front.
    ik heb toen bij DEZE site een setje steunen besteld, koste ongeveer 100 euro.
    bestaat uit steunen voor de bumper (die gaan op je stootbalk) en steunen voor de TF lampen (de stekkertjes van de lichten zijn ook verschillend, ik heb bij de sloop waar ik de lampen vandaan had gevraagd of ze de stekkers erbij wilden doen)

    nu heb ik niet lang daarna weer een schade gehad door een wegpiraat en toen was de schade vergelijkbaar aan wat jij nu hebt er is toen voor 3400 euro aan gesleuteld (dat is wel met NIEUWE bumper en koplamp), maar daar komt voor jou dan dus nog de tweede TF lamp bij en de steunen bij.


    3400 euro? dat meen je niet?
    ergste is, bij mij is de motorkap ook geplooid en zijbumper ook!

    ps: bedankt voor de reacties echt!
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    door ttdesign6 » za jun 19, 2010 12:34 pm

    Wat een teringzooi serieus!

    Ik kan zo woest worden om dat soort mensen. Het is inderdaad dat het in Nederland niets uithaalt alleen. Dat zie ik maar al te vaak. Mensen doen alsnog aangifte, maar zonder camerabeelden of getuigen heb je gewoon pech.

    Ik hoop echt dat je je auto opgeknapt krijgt voor een prijs waar je niet helemaal van omvalt!
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • RicardoMGF
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 131
    GeregistreerdCOLON zo apr 11, 2010 1:18 pm
    WoonplaatsCOLON Krommenie (nl)

    door RicardoMGF » za jun 19, 2010 8:18 pm

    nasredinho schreefColon3400 euro? dat meen je niet?
    ergste is, bij mij is de motorkap ook geplooid en zijbumper ook!


    bij mij was het zijscherm over de motorkap heen gedrukt.

    ik heb de factuur erbij gepakt zal even wat prijzen per onderdeel neerzetten

    voorbumper 378.35 (had een gebruikte voor 250 van de sloop)
    koplamp links 464.04 (:shock: ik had een setje voor 500 van de sloop)
    zijscherm voor links 338.60
    wielkuip voor links 78.56
    buitenspiegel links 229.92
    prijzen ex. BTW voor NIEUWE onderdelen

    spuitwerk 499.20 ex. BTW (incl. voorbereiding)
    -zijscherm
    -bumper
    -buitenspiegel
    -motorkap

    die onderdelen zullen goedkoper te vinden zijn zeker als ze gebruikt zijn.
  • nasredinho
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 236
    GeregistreerdCOLON di apr 27, 2010 8:02 pm
    WoonplaatsCOLON waregem

    door nasredinho » za jun 19, 2010 10:56 pm

    oké

    echt bedankt! ik weet niet wat te zeggen, jullie tijd is echt behulpzaam!


    ik heb eigenlijk een bumper gevonden ( met barst, maar kan opgeknapt worden door een carrossier ), motorkap ( mss zelfde kleur ) en zo balk zoals jullie zeiden, voor 400 euro in totaal


    klinkt niet slecht dacht ik
BUTTON_POST_REPLY 44 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten