
Carl schreefColonRemcovanKuilenburg schreefColon Hebben jullie geen waarborg fonds in Belgie? (dat houd in dat als je schade hebt gekregen door een ander en die is doorgereden dan krijg je nog een groot deel terug gestort op je rekening). Het is wel een hoop ellende om het voor elkaar te krijgen maar het werkt wel.
Ja dat bestaat. Best informeren bij politie als je klacht tegen onbekenden neerlegt.
Ik heb zelf meermaals dergelijke dingen tegengekomen en toen is het niet gelukt...
Blijven proberen toch, zeker doen!

D.B.C. schreefColonje had het beste meteen de politie kunnen bellen en de auto zo laten staan en wat foto's nemen



RemcovanKuilenburg schreefColon Hebben jullie geen waarborg fonds in Belgie?


RicardoMGF schreefColonRemcovanKuilenburg schreefColon Hebben jullie geen waarborg fonds in Belgie?
in Nederland wordt er niks gedaan zonder extra getuigen die erbij waren toen jij je auto met schade aantrof ik weet niet hoe dit in België zit maar ik zou als ik alleen was even een vriend regelen die met jou samen de schade ontdekte.
ik heb hetzelfde gehad, iemand me bumper geraakt met in/uitparkeren ook koplamp en bumper stuk, alleen had ik 3 dagen later iemand die uit de bocht gleed (met die sneeuw die er toen lag) en me hele voorkant in elkaar reed, dus werd het een verhaal-schade. geluk bij een ongeluk.
ik heb toen ook me F voorzien van een TF front.
ik heb toen bij DEZE site een setje steunen besteld, koste ongeveer 100 euro.
bestaat uit steunen voor de bumper (die gaan op je stootbalk) en steunen voor de TF lampen (de stekkertjes van de lichten zijn ook verschillend, ik heb bij de sloop waar ik de lampen vandaan had gevraagd of ze de stekkers erbij wilden doen)
nu heb ik niet lang daarna weer een schade gehad door een wegpiraat en toen was de schade vergelijkbaar aan wat jij nu hebt er is toen voor 3400 euro aan gesleuteld (dat is wel met NIEUWE bumper en koplamp), maar daar komt voor jou dan dus nog de tweede TF lamp bij en de steunen bij.


nasredinho schreefColon3400 euro? dat meen je niet?
ergste is, bij mij is de motorkap ook geplooid en zijbumper ook!

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.