Goed laten indrenken en rondomrond inspuiten, ook in de kiertjes proberen te komen. Je draagarmen, stuurstangen, torsiestangen, alles maar dan ook echt alles wat kan bewegen en waar rubber op zit
Je remschijf en blokken natuurlijk best niet inspuiten, dat zou wel eens voor verrassingen kunnen zorgen
En als je de remmen ook zuiver wilt maken: er is 1 bout onderaan de remklauw (aan de binnenkant, dus vanachter als je recht naar de remschijf kijkt) die je los moet maken. Dan kun je de remklauw naar boven bewegen en zitten de remblokjes los.
Kijk of deze voldoende speling hebben in hun houders en maak alles goed zuiver met remmenreiniger en een stalenborstel. Ook de remklauw zelf, waar de piston zit. Wel oppassen met de dichtingen daar.
Dat zou het moeten zijn dan




gekraak.