

videomike schreefColon@bakel..
Ik heb het lijste aangehouden zoals het er orgineel stond. alle vragen die daarna binnen kwamen heb ik niet zo door gegeven aan onze engelsman.


Rick schreefColonCarl schreefColonIk heb stilaan al wel wat onderdelen gemonteerd hoor..
ik heb enkel nog los liggen :
Kofferdeksel achter
Van een F of TF?

PatrickT schreefColon
indien mogenlijk voor mij een trophy splitter.
PatrickT schreefColon30 pond incl. shipping is een leuke prijs!
Nederland
* Videomike - KH splitter
* PatrickT - Trophy
* Bakel - Trophy
Weet iemand misschien wat het kost om zo'n trophy te laten spuiten?
Bruno, ik geloof dat je ook een beetje in die business actief was? Als je me een mooie prijs kunt geven mag mijn trophy direct naar belgie verstuurd worden dan regel ik achteraf de verzending wel met den bruno.
PatrickT schreefColonBruno, heb je al een prijs voor het spuiten van een trophy? Het ligt er dus een beetje aan waar ik de splitter heen verzonden wil hebben...
Zal iig vanavond 50 euro overmaken.
PatrickT schreefColonSorry, ik heb het erg druk gehad en het is me ontschoten om de betaing over te maken. Ik beloof dat ik het morgen vroeg doe! (zet het in mn telefoon)
Die van mij mag iig naar Bruno om hem daar dan te laten spuiten. De verzending van belgie gaat naar hem neem ik aan? dus dan zou het op 40 euro komen?
PatrickT schreefColon40,- is onderweg. Voor de duidelijkheid, hij mag dus verzonden worden naar BelgieBruno.
PatrickT schreefColon![]()
![]()
![]()
ik heb het vorige week overgemaakt, ook duidelijk in dit topic vermeld. Dus het zou er al lang moeten zijn.
PatrickT schreefColon20-03-2008
34.18.65.915
M. Noordanus
Trophy splitter - PatrickT.
Verzenden naar Bruno.
-40,00 EUR
Lijkt me duidelijk?
----------
- Videomike - KH splitter
- Kasper - KH splitter - Overgeboekt
- Sander - KH splitter - Overgeboekt
- Bakel - Trophy - Overgeboekt
- Danny KH splitter - Overgeboekt
- Paul van R KH splitter - "Het is bij mij afgeschreven op 18 maart"
- RrRrik - Trophy - Overgeboekt
- whelmond KH splitter -overgeboekt
- Jager- Troppy - overgeboekt
- SundayOnline - KH + Trophy Splitter - 25 mrt Overgeboekt
Belgie- Bruno - KH spltter ! - "T'mijne is ook in orde ,he Videomike ?
"
- PatrickT - Trophy - Overgeboekt, verzending naar Bruno.
- Carl - Trophy splitter - "Ik heb overgeboekt, sorry voor de delay, nieuw codedoosje voor online betalen moeten gaan halen
"
- MGF_TV - KH splitter - overgeschreven
Zo te zien is alles overgeboekt. Mis er nog 1, en dat is videomike
PatrickT schreefColonvideomike schreefColon@bakel..
Ik heb het lijste aangehouden zoals het er orgineel stond. alle vragen die daarna binnen kwamen heb ik niet zo door gegeven aan onze engelsman.
ik heb vanaf dag 1 doorgegeven dat de splitter naar Bruno verzonden moest worden, heb dan ook voor verzending naar belgie betaald.

Carl schreefColon Mijn oorspronkelijk idee was om de auto zo origineel mogelijk te houden, en eigenlijk past de trophy splitter niet in dat plaatje



videomike schreefColon@ patrick T.
Hmm. wat raar dat ik dan.. daaraan kom.. het kan ook zijn dat ik HIER bij mij thuis helemaal niks meer krijg. en inderdaad de rest naar bruno gaat...
Dat kan heel goed kloppen zelfs.. 1e zending heb ik er 4 gekregen.. laatste 6. en volgens mij gaan er 5 naar bruno..
Je moet begrijpen dat als je 15! dingen besteld. die naar 15 verschillende mensen moet. met meerdere aflever adressen. .allemaal lijstjes, adressen, verschillende forum namen, en overboekingsnamen.. Je je wel eens kan vergissen
Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.