door Bruce » ma maart 01, 2010 10:06 am
Ik heb heerlijk genoten van een leuke dag,
Ik had de TT gepakt en vertelde Remco bij aankomst dat er veel water op de weg lag, want ik was flink aan het aquaplannen. Volgens hem viel dat wel heel erg mee, en bij controle leken de achterbanden toch wel redelijk op te zijn. 255 R19 banden, na 12.000km kaal en ik heb er zelf niet meer dan 700 mee gereden... dat gaat hard.
We vormde een goed team en zaten op een gemiddelde van een F per uur.
Als we nog een pomp hadden zouden we dat nog veel sneller kunnen doen. En dat is ook het enige wat mist in de garage van Bruno, een tweede pomp
Leuk om nieuwe maar ook oude (ik bedoel bekende) gezichten te zien..
Inderdaad, wat is de volgende group-buy? Powerflex bushes?
Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping