door Carl » vr apr 25, 2008 3:00 pm
Ik heb stilaan al wel wat onderdelen gemonteerd hoor..
ik heb enkel nog los liggen :
Kofferdeksel achter, 52mm TB, K&N filter, leder bekleding voor m'n zetels en stuurgewrichten, carkit
Voorts heb ik inderdaad wat reserveonderdelen zoals een master cilinder van de koppeling enzo. de AP remklauwen voor gaan er waarschijnlijk niet opgaan en komen binnenkort terug beschikbaar.
De extra velgen zijn meer bedoeld om het comfortverschil tussen 15" en 16" zelf te ondervinden en om op termijn de 16" velgen te laten uitlijnen en coaten. Kan dan eventueel de 15" wielen met winterbanden voorzien. Ik plan geen stock aan wielen op te bouwen, maar reserveonderdelen opslaan lijkt me gezien ik de F als "bewaarwagen" heb niet echt een slecht idee. Gaan er dus op termijn aankomen: setje bushes, reserve hydragas bollen, ECU /alarmmodule/ diverse schakelaartjes, enz..
MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
todo: genoeg voor de volgende jaren .
Save nature ! Drive a GREEN car!