Verder was het ook een fikse prestatie om bijna non-stop die F'jes te laten zakken
Wat zal de volgende groupbuy worden?


en gespekken zijn ook zeer gewaardeerd, echter heb ik helaas in geen enkel dorp een frietkot kunnen vinden
en daar hadden wij ons toch echt een beetje op verheugd, maar helaas, toen maar naar de McDonald.







Ronald MG TF schreefColon

ErikB schreefColonsjirafje schreefColonBruno zou je mij het adres per PM willen sturen? (of als je dat niet erg vindt, hier op het forum) Dan kijk ik even hoe lang het rijden is. Overigens lijkt het me dat 14.30 voor mij geen probleem moet zijn.
een hint: Schriek niet als je de afstand berekent.


Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.