

Andros schreefColonTja, dat is het risico dat je neemt. Het hoort er bij als je dergelijke streken uit haalt. Al zijn daar handiger oplossingen voor:



Andros schreefColonToch ligt de werkelijkheid anders. Als jij een gordel draagt (wat een kleine moeite is) en je komt in een ongeval terecht dan blijf jij in je stoel en blijf jij meestal wel heel. Zonder gordel vlieg je er gewoon uit en als je dan nog in leven bent is de kans groter op de rest van je leven in een rolstoel, arbeidsongeschiktheid en ga zo maar door. Drie keer raden wie dat de komende veertig jaar mag betalen




.:bert:. schreefColonDa's het risico dat je neemt. Niet klagen!






Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.