bakel schreefColonHad gisteren even een spatbordje geprobeerd en het werkt echt goed. Alleen heb ik een vraagje. Is de NXT Tech Wax beter als de Deep Crystal Wax?

ErikB schreefColonbakel schreefColonHad gisteren even een spatbordje geprobeerd en het werkt echt goed. Alleen heb ik een vraagje. Is de NXT Tech Wax beter als de Deep Crystal Wax?
De NXT Tech Wax zal langer resultaat geven... maar het resultaat hangt af van lak, kleur en persoonlijke smaak.

Carl schreefColonIk bedoel een meeting, lekker met z'n allen eigen auto poetsen...

bakel schreefColonErikB schreefColonbakel schreefColonHad gisteren even een spatbordje geprobeerd en het werkt echt goed. Alleen heb ik een vraagje. Is de NXT Tech Wax beter als de Deep Crystal Wax?
De NXT Tech Wax zal langer resultaat geven... maar het resultaat hangt af van lak, kleur en persoonlijke smaak.
Oke want ik had gelezen dat die een hogere wetlook glans geeft. Maargoed die fles kost 26 euro haha. Wacht wel eerst even hoe me auto eruit ziet als ik hem helemaal gepoetst heb.
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.