Jaded schreefColonBruno schreefColonDat was Frank, en aangezien het ook over een BRG gaat, zou het een mooie indicatie zijn voor Jaded.
frank
frankensink
FrankMGF
Of iemand anders?
Gewoon "Frank"

Jaded schreefColonBruno schreefColonDat was Frank, en aangezien het ook over een BRG gaat, zou het een mooie indicatie zijn voor Jaded.
frank
frankensink
FrankMGF
Of iemand anders?

Sander schreefColon- schoon krabben met b.v. een passerpunt en een druppel lak in laten vallen. Evt vlak schuren en blanke lak en polijsten.
- spot repair (chipping) (met airbrush laten herstellen door prof)
- volledig laten spuiten




Demor schreefColonAls het relatief zacht is, heb ik het ook. Ik denk dat het de kilometerteller/kilometerteller kabel is.


Jupilerman schreefColonIk vind dat deze thread té veel subthreads heeft. Misschien moet je maar voor elk van je problemen een appart topic openen. Is ook makkelijker als we achteraf iets willen terug zoeken.
Doen zou ik zo zeggen.
Enfin, my 0,02€ worth
Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.