Bruno schreefColonBlue Maniac, misschien kan je ruilen met Sjirafje dan ?
Is dat ok voor jullie ?
RVS bouten zijn besteld en hopelijk op tijd binnen.
Adres pm ik jullie door.
Sjirafje is dit een probleem voor jou? anders zou ik graag willen ruilen.

sjirafje schreefColonOf ik kan ruilen hangt nogal af van mijn reistijd. Helaas heb ik op dit moment nog geen PM van Bruno gehad met het adres, maar ik neem aan dat dit deze binnenkort ontvang. (Bruno?)

Bruce schreefColon...Van Eindhoven naar de Berg is voor jou 85 km en daar doe je volgends de route planner iets meer dan een uur over....

sjirafje schreefColonDaarom wacht ik liever tot ik het adres van bruno heb gekregen zodat ik een wat preciezere routebeschrijving (met tijdsplanning) kan maken.

Bruno schreefColonHetzelfde geldt voor de moeren die we op de beurs zagen voor 1 euro t'stuk. Goedkoop blijkt dus hier duurkoop.

Blue Maniac schreefColonsjirafje schreefColonDaarom wacht ik liever tot ik het adres van bruno heb gekregen zodat ik een wat preciezere routebeschrijving (met tijdsplanning) kan maken.
Laat maar, het is voor mij al geregeld. Een Bijzonder aardige lid van dit Forum heeft zich zonder opgaaf van reden en geheel belangeloos bereid gevonden zijn verworven plek te switchen met mij.![]()
Ik moet eerlijkheidshalve wel zeggen dat het hier een Belgisch lid betreft en dat verklaart dus wel veel.![]()
Bruno, ik ruil dus met Jantje.![]()
Tot zondag……

Blue Maniac schreefColonsjirafje schreefColonDaarom wacht ik liever tot ik het adres van bruno heb gekregen zodat ik een wat preciezere routebeschrijving (met tijdsplanning) kan maken.
Laat maar, het is voor mij al geregeld. Een Bijzonder aardige lid van dit Forum heeft zich zonder opgaaf van reden en geheel belangeloos bereid gevonden zijn verworven plek te switchen met mij.![]()
Ik moet eerlijkheidshalve wel zeggen dat het hier een Belgisch lid betreft en dat verklaart dus wel veel.![]()
Bruno, ik ruil dus met Jantje.![]()
Tot zondag……
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.