

Bruno schreefColondie uitlaatpijpen lijken me toch wel erg groot hé ?




MGF schreefColonIk bel de kindertelefoon hoor!![]()

Bruce schreefColonMGF schreefColonIk bel de kindertelefoon hoor!![]()
Belle?? jouw generatie doet toch alles met SMS?
En dan in turbo taal
"Hlp ze pstn me mdat x grte srstkke hb"
Help ze pesten me omdat ik grote sierstukken heb.. zoiets?

Bruce schreefColonBelle?? jouw generatie doet toch alles met SMS?
En dan in turbo taal
"Hlp ze pstn me mdat x grte srstkke hb"
Help ze pesten me omdat ik grote sierstukken heb.. zoiets?
ErikB schreefColonAnyway,
de twee laatste foto's:![]()
![]()
knap om even de lichten op te zetten
gewoon puur MGF.
well done




Bruce schreefColonZiet er weer heel fraai uit, hoeveel uur werk zit daar wel niet in??
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.