




MGF schreefColonHet viel mij ook op bij die van Sander toen we op de berg waren voor de plaatsing van de Daytona, volgens Sander hebben alle Fjes het inderdaad. Bij die van ons is het me nog nooit opgevallen trouwens.

Cédric schreefColonMijne heeft dit niet...











Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.