

Sander schreefColon Is je olie nog niet dunner dan normaal ?




etienne schreefColon lange beitel



Sander schreefColonEn in NL kom je echt niet door de APK zonder werkende kat.

Carl schreefColonGezien de prijs van een nieuwe: doe dit enkel indien de katalysator zeker kapot is.
Een goeie katalysator kapot maken is gewoon zonde, koop dan een bypass.





Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.