







ErikB schreefColonNu mag de Phoenix een goede/mooie uitlaat zijn, maar zoals ze het hier zeggen
" van dien boer geen eir'n "
Een beetje schandalige service, vind ik.
Bruce: Ik heb ze tot Vrijdag gegeven.. anders kunnen ze het bekijken...
Ziet er niet goed uit.. maar goed ze hebben nog een paar dagen

Bruce schreefColonIk heb ze tot Vrijdag gegeven.. anders kunnen ze het bekijken...
Ziet er niet goed uit.. maar goed ze hebben nog een paar dagen.
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.