MGF schreefColonEdit: Huh, waar is Jaded's reactie opeens?
Foetsie.
Bedacht dat het beter was in een PB.
Daar gaat mgf.be niets op verdienen, maar ik wil hem graag voor je meebrengen. Geen probleem.
Is het de single of triple pack?

MGF schreefColonEdit: Huh, waar is Jaded's reactie opeens?



Wat is het verbruik van dat spul?





MGF schreefColonJarno, op een Franse computer met een Frans toetsenbord, typt nogal vervelend..

MGF schreefColonDe water magnet is nu gewassen, maar neemt nog steeds amper water op, hebben andere mensen hier ook last van?




Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.