

whelmond schreefColonHeb je een idee of we dit weekend aan de slag kunnen met de splitters of zal het volgende week worden?
whelmond schreefColonEn een andere vraag..
Wat is een veilige hoogte van de auto om de KH Splitter te monteren zonder drempels te raken en in parkeergarages omhoog en omlaag te kunnen?
Gr.

whelmond schreefColonWat is een veilige hoogte van de auto om de KH Splitter te monteren zonder drempels te raken en in parkeergarages omhoog en omlaag te kunnen?
Gr.




Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.