



Brooklands schreefColonBruce schreefColonmmm tijd voor een workshop
Kunnen de namen van de reparateurs niet bij de bedragen worden vermeld? Het is dus de moeite waard om te gaan shoppen.



Kasper schreefColonDan moet je natuurlijk wel appels met appels vergelijken
koppakking +
waterpomp +
kop vlakken +
Nokkenas riem (1 of 2 stuks)
Betreft het een VVC of MPi


bakel schreefColonEven vraagje tussendoor, wat bedoelen jullie met de "dipstick"? Gewoon oliepijl stok of iets anders?

En de totale rekening voor mijn HGF is: 652,48 euro
Ik heb hem nu sins de HGF-reparatie, 3 dagen terug en volgens mij lekt hij nu uitwending koelwater...
die om een van de twee koelbuizen onder de auto zit, zat niet vast genoeg. Ze hebben er een betere klem (met schroefdraad) opgezet. (zucht)
En de totale rekening voor mijn HGF is: 652,48 euro


Bruce schreefColon...de totale rekening voor mijn HGF is: 652,48 euro

MGF schreefColonEven offtopic: Is het niet handig om alleen het laatste bericht te quoten? Dat bespaart heel wat scroll werk.
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.