Iemand nog tips de komende 20 min.?






etienne schreefColonnou ik wens je veel sterkte en succes met alles en hopelijk kun je mocht hij gerepareerd zijn alsnog genieten van je mg![]()







LEBLAR schreefColonAls Sander zegt dat het kan zou dat voor mij goed genoeg zijn. Zonder anderen tekort te willen doen is hij, naast bruno en schrokke, een van de mensen die ik voor wat betreft kennis van de K motor en F op hun woord geloof.



Bruno schreefColonGraag had ik van BCC vernomen, waarom het niet gaat passen
Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.