Demor schreefColonDie opstaande randjes vind ik maar niks....
Splitter monteren zonder randje gaat niet echt lukken vrees ik.
Kan wel, zie maar naar Bruno, maar dat is wel wat werk, en sowieso blijft er een profieltje aanwezig.

Demor schreefColonDie opstaande randjes vind ik maar niks....





Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.