MGF schreefColonNu wordt ie helemaal mooi!![]()
![]()
Da's de bedoeling van deze doeken toch, niet ?

MGF schreefColonNu wordt ie helemaal mooi!![]()
![]()

Bruno schreefColonDa's de bedoeling van deze doeken toch, niet ?

Brooklands schreefColonMisschien is het handig om een toelichting te geven hoe de sponsoring in elkaar steekt. Een bedrijf dat sponsord wil hier graag wat voor terug zien. Dat is helder. In dit geval wil de sponsor uiteindelijk weten of er meer omzet in Meguiar producten behaald wordt door deze sponsoring.
Het resultaat van de sponsoring is het gemakkelijkst te meten door één verkooppunt via het forum. Maar voor ons in Nederland is dit niet handig omdat er verzendkosten bijkomen.
Is het niet mogelijk/een idee dat forumleden die Meguiar producten in de "eigen vertrouwde" winkel kopen de aankoopbon opsturen aan Jaded. Dan zijn we voor 0.39 € en een envelop klaar De sponsor heeft dan uiteindelijk toch een goede indicatie wat zijn sponsoring opleverd. Niet forumleden zullen echt geen aankoopbonnen aan Jaded versturen.
Is de sponsor een locale dealer van Meguiar's dan gaat mijn voorstel uiteraard niet op.
Wat mij ook nog opviel is dat de prijzen in Nederland lager zijn dan in België!



Bruce schreefColon...Ja, maar dit komt van Nasa...



Demor schreefColonDito hier, een beetje advies graag, en niet de marketing teksten van de fabriek.

Bruno schreefColonTja, t'was misschien inderdaad niet duidelijk, waarvoor onze verontschuldigingen. Blij dat het nu duidelijk is.
Bij meer vragen, aarzel dan niet ze te stellen !


Bruno schreefColon@ Jaded, hoeveel man kan er nog bij ?

MGF schreefColonIs het nog mogelijk om nog producten aan de lijn toe te voegen? Scratch X, de Washmitt, NXT Carwash en de Microvezeldoeken zijn echt een van de betere producten die ze hebben, maar ''wij'' hebben ze niet het aanbod..
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.