Bruno schreefColonT'is een kit , die wordt aangewerkt met plamuur, waarna de wagen inderdaad een volledige nieuwe spuiting krijgt.
Een metalen kit wel te verstaan, die eerst aangelast wordt en daarna geplamuurd en gespoten.


Sander schreefColonCoen schreefColonOp pagina 19 staan geen air intakes. die van pagina 30 bedoel je vast niet?
Als je in Zweden zou wonen zijn die lampen op pagina 28 een mooie optie
Nee, 19; het paginanummer wat er op staat als je het uit zou printen, dus niet de PDF nummering.


Jaded schreefColonIk kan btw iedereen de 52mm TTB aanraden.
Als je hem nog niet hebt ... direct doen!



Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.