

vespa schreefColonTassen afgehaald bij Bruno.
Supper tevreden.
Iedereen bedankt die dit mogelijk maakte.
![]()




Powerman schreefColonBen blij dat ik mede de doorzet en prijs richting heb mogen geven voor deze groeps buy en dat iedereen zn setje tassen binnen heeft.![]()
veel fijne weekends en vakentie plezier met deze schiterende tassen set.![]()
op naar de volgende groeps koop




Bruno schreefColonIk denk dat iedereen het hier (al dan niet in de grond) goed bedoelt, laat ons dat ook zo houden
![]()
Anyway,
Ik heb hier nog steeds 3 sets staan. 1 is er van Philip, dus dat komt wel goed, want die springt binnenkort binnen, de andere 2 echter zijn van een Waals niet-forum lid. Hij heeft mij ooit eens gebeld (Nederlands sprak hij uiteraard niet), maar ik heb er niks meer van gehoord. als ze hier binnen een half jaar nog liggen, gaan ze op E-bay. Ik lijk wel een magazijn de laatste tijd![]()

Powerman schreefColonweet dat je zwaar gekwetst bent door mijn groeps buy instap


Bruno schreefColonIk heb hier nog steeds 3 sets staan. 1 is er van Philip, dus dat komt wel goed, want die springt binnenkort binnen, de andere 2 echter zijn van een Waals niet-forum lid. Hij heeft mij ooit eens gebeld (Nederlands sprak hij uiteraard niet), maar ik heb er niks meer van gehoord. als ze hier binnen een half jaar nog liggen, gaan ze op E-bay. Ik lijk wel een magazijn de laatste tijd![]()
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.