Deze namiddag wat gaan rijden, dak naar beneden gezien het mooie weer.
Op een gegeven moment neem ik de E313 in Zolder, afslag richting Antwerpen. Er reed een Maserati voor mij (cabrio, een oud model).
Uiteraard wilde ik eens zien of ik meneer wat kon pushen tot gas geven.
En ja hoor, zodra de weg open was gaf hij vol gas en ik erachter aan
Hij kon geen meter uitlopen (reed zo'n 10 meter voor mij), maar ik kon ook niet inlopen op hem. Beiden even snel denk ik. Tijdens het sprintje vlogen er ineens wat papieren uit zijn wagen (die lagen ongetwijfeld op zijn passagiersstoel hahaha). Hij stak z'n handje op van "ach ja niks meer aan te doen".
Uiteindelijk moest hij naar rechts en ik naar links. Heb nog de duim omhoog gegeven maar hij stond wat verder en denk niet dat hij het zag.
Best wel indrukwekkend voor zo'n oude Maserati. Het type kan ik even niet geven, vind geen fototje dat erop lijkt.
EDIT ik ben er vrijwel zeker van dat het deze was. Hij had een dubbele uitlaat rechts, maar geen typeaanduiding op de koffer. Enkel het merk.
http://www.motorcarslv.com/detail-1986- ... 53819.html
MGF '99 1.8mpi
Racing Green ***VERKOCHT 02/08/2013***
52mm TB, K&N 57i, lowering pins, getinte hardtop, Sony Xplod soundsystem, smoked black lexus achterlichten, zwarte TF 11-spoke velgen, matzwarte air intakes, MAGNECOR KV85 ignition leads, 'bee sting' short aerial, witte pinkers, trophy front spoiler, trophy inserts
Mijn F in beeld:
viewtopic.php?f=16&t=10277