MGF schreefColonde water magnet vind ik een absoluut on-ding, hij neemt amper water op en je krijgt je auto er dus ook niet mee droog. Ik hoop dat ik iets verkeerd doe, want dit kan echt niet..

Wat ik tot nu toe heb gebruikt is prima. Het is zelfs een plezier om de wagen onder handen te nemen, en nadien onder het genot van een pilsje het resultaat te bekijken.

Bruno schreefColonNu we het over Megiuars hebben :
Hey jongens, denken jullie er ook nog even aan jullie eigen forum te sponsoren bij aankoop van Megiuars. Het kost jullie geen euro meer

MGF schreefColonde water magnet vind ik een absoluut on-ding, hij neemt amper water op en je krijgt je auto er dus ook niet mee droog.

Brooklands schreefColonVolgens de vrouw des huizes moet je de magnet eerst wassen. Hierna gaat het pas werken qua water opname. Heb je hem dus nieuw uit de verpakking gebruikt dan klopt de opmerking "on-ding".

Bruce schreefColon
Jarno,
Op jouw aanraden heb ik op tellsel een hele speciale doek gekocht, de microvezeldoekje Micro Magic ontwikkeld door Nasa, die hier ook zeer geschikt voot is doet het inderdaad heel goed
Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.