Kasper schreefColonHebben we het al over een group-buy gehad
Haha, ik had me zo voorgenomen om er niet aan te beginnen.. al die toestand.... laat ik eerst maar kijken of het kan en wat het moet kosten... dan zien we verder...

Kasper schreefColonHebben we het al over een group-buy gehad




Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.