







nasredinho schreefColoncarl: heb je al iets laten vervangen ofzo bij anthonis?
gr



Bruno schreefColonDat kan je wel stellen. Ofwel is er iets niet in de haak, ofwel is de verkoper gewoon dom.
Zo'n prijzenIk wordt er echt niet vrolijk van, eerlijk gezegd...
Hopelijk zijn de prijzen binnenkort terug van die aard, dat F/TF jes verkocht worden voor wat ze echt waard zijn : Veel meer dus !
Langs de andere kant, het moment om er dus snel nog een aan te schaffen

nasredinho schreefColonoké mensen
net belleke gehad met anthonis...
die zegt dat er luchtbel ofzo in zat...
die heeft dus ontlucht, vanavond zal hij die ook onder druk zetten ofzo om te zien of er geen lek is...
wat denken jullie ervan? kan dat de oorzaak zijn?
ook dat de geur zo straf was? en rook?
hij zei ook dat de vvc een strondmotor is :p
gr



nasredinho schreefColonhij zei ook dat de vvc een strondmotor is :p
Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.