







Bruce schreefColonIk zal je nog eens iets vertellen;
Ik heb het idee dat ik een lager toerental heb.
Ik let altijd goed op als de motor nog koud is en op de snelweg hou ik het toerental dan net onder de 3000, en dan rijd ik net iets over de 100 km per uur. Gisteren haalde ik de 115 km per uur en zat het toerental net onder de 3000 (het was windstil). Zou dat door de kabels kunnen komen?
Zouden de kabels gewoon zo vaak geen vonk geven dat het vermogen daar onder lijd?
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.