

'
Murphy schreefColonAls mijn dakje open is en ik klap het dak omhoog, gaapt er ongeveer een gat van wel 30 cm tussen bovenste raamstijl en voorzijde softtop. Ik moet dus telkens de voorzijde van het dakje naar de raamstijl toe trekken om de sluitingen in te haken. Dit lijkt me niet echt normaal.
.

Eens terug naar de initiële vraag van dit topic: is het inderdaad mogelijk om de softtop zelf te vervangen ?



Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.