Koelvloeistof zakt, tekenen van aankomende HGF?
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

door Kasper » vr maart 26, 2010 1:36 pm

Laat altijd de distributieriem, spanrollen en de waterpomp vervangen. dit zijn gewoon standaard onderdelen die niet duur zijn. veel erger is het als er kort na de werkzaamheden problemen komen door een defect in deze onderdelen.
    5.000 km is danwel niet veel maar zeker de distributieriem vervangen in het geval van.
    Maar ik denk echt aan een andere lekkage dan een HGF.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Helmet
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 310
    GeregistreerdCOLON za nov 07, 2009 12:29 pm

door Helmet » wo apr 21, 2010 7:56 am

Vorige week toch weer 150cc koelvloeistof foetsie, zonder lekkage onder de auto. En nu ook meer gelige rommel aan de peilstok waarbij onderscheid vocht/olie goed te zien was. Aankomende vrijdag staat ie op de planning in de garage in Nijmegen (Auto Servicepunt) om vertroeteld te worden.
  • Helmet
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 310

door Helmet » ma apr 26, 2010 1:22 pm

De koppakking was echt door... Ondanks het CO2 meten wat negatief resulteerde heeft dus misgeschoten.
    Afgelopen vrijdag heb ik een nieuwe koppakking laten fixen in Nijmegen bij AutoServicePunt voor 680 euro. 's Ochtends brengen, 's avonds ophalen. Helemaal top.
    En meteen met open dak naar huis gereden want wat een heerlijk weertje zeg !!
    Zaterdag heb ik een was- ende poetsdagje gehad dus ik kan weer lekker sjeezen.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » ma apr 26, 2010 2:27 pm

Fijn dat dat weer is opgelost, zeer nette prijs trouwens, was dat met distributieriem spanrol en waterpomp? Of had je dat net laten doen?

Geniet maar lekker van het mooie weer.
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Helmet
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 310

door Helmet » wo apr 28, 2010 7:49 am

Ondanks aanraden van Kasper heb ik die extra's niet laten vervangen. Ik had 5000km terug dat setje al laten doen.
  • nasredinho
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 236
    GeregistreerdCOLON di apr 27, 2010 8:02 pm
    WoonplaatsCOLON waregem

door nasredinho » do apr 29, 2010 12:50 am

amai, toch koppakking... vreemde wagens toch, er zijn geen duidelijke symptomen die kunnen aanwijzen wat het precies is
  • Helmet
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 310

door Helmet » do apr 29, 2010 3:28 pm

Mijn mayonaise... niet veel maar ook een beetje is al meer dan genoeg voor een serie flinke krachttermen..

Afbeelding
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » do apr 29, 2010 3:29 pm

das nie goe
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Helmet
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 310

door Helmet » do apr 29, 2010 3:30 pm

Was vorige week he. Nu is ie weer gemaakt :)