update:
Ik heb afgelopen woensdag net mijn twee headlamps vervangen door de nieuwe die ik in december had gekocht. Veel werk is het eigenlijk niet, frontbumper demonteren en dan nog de drie schroeven van de headlamps.
Na montage even de lampen controleren op hoogte, en wat bleek, ze stonden meteen goed.

Oude lampen liggen weer op zolder.
Wil en binnenkort xenon inzetten, 6000K om de reflectoren te besparen tegen hitte.
De hercromeren zoals dat in het filmpje te zien was ziet er goed uit.
Maar Carl hoe staat het met jou project nl het hercromeren van de lampen in Engeland? Laat het ons weten.
mvg
Jeroen
MGF bj '99 Platinum Silver, Xenon 6000K, witte blinkers, hardtop in de kleur. Toyo Proxis R