door Bruce » zo feb 14, 2010 7:33 am
volgens mij zijn er twee soorten modificaties,
bij de een blijf je binnen de modellen range, dus een 160 blok in een 135 model. het 135 model heeft een andere setup dan de 160, precies waar Sander het over heeft. Dus als je een 160 blok plaatst en de bijbehorende modificaties doet, dan is een goedkeuring eenvoudig.
Het ander soort is een modificatie die niet door het merk zelf is gedaan, dus bijvoorbeeld een V-tec blok of een 6 cilinder. Hierbij moet je zelf bedenken wat er allemaal moet worden aangepast en creëer je eigenlijk een nieuw model, dat is echt iets heel anders.
Maar als je een aanrijding hebt door jou schuld, en je hebt een 160 blok maar nog wel de oude remmen van de 135, dan zou je wel eens in grote problemen kunnen komen.
Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping