Bruce schreefColonAls je de pootjes onder de draagarmen zet blijft de belasting bijna gelijk toch?
Inderdaad, maar gesteld dat je het op de krikpunten zou doen






Zit er gewoon aan zoals normaal. Vorige keer starte die meteen, laatste keer dat ik in die garage was knipperde alarm lampje nog. Week of twee geleden, zal afhankelijk van het weer en het zout (is bijna opRick schreefColonHeb je dan de accu afgekoppeld of een onderbreking erop of laat je die gewoon leeglopen?


Gaat bij mij wel lang goed. Staat nu niet op slot. Thuis als die buiten staat wel eens maar gaat ook weken goed. Achteraf was vandaag mooie dag om te rijdenRick schreefColonAls ik mijn F anderhalve week niet gebruik, dan start die meestal niet meer.
Vandaar dat die elke week aan de lader gaat als ik er niet mee rij.
Gister nog een ritje van 30km open gereden.





Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.