Spoiler
    RoadRunner
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 122
    GeregistreerdCOLON wo mei 30, 2007 7:38 pm
    WoonplaatsCOLON Enkhuizen

door RoadRunner » zo jan 31, 2010 12:57 pm

Let wel op, dit is hetzelfde bedrijf als m-99.co.uk.

Via PayPal toch een emailadres gevonden van FortyNine.

49(at)freeuk(dot)com
    Ton & Gea
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1123
    GeregistreerdCOLON do dec 03, 2009 12:56 am
    WoonplaatsCOLON Bussum
    CONTACTCOLON

door D.B.C. » zo jan 31, 2010 12:57 pm

Blue Maniac schreefColon
    RoadRunner schreefColonGeen emailadres te vinden. Alle mailtjes liepen via E-bay en een factuur o.i.d. ontbreekt. Helaas. :cry:

Zijn er wellicht nog andere liefhebbers geïnteresseerd? ik krijg helaas nog steeds geen enkele reactie van Fortynine, blijkbaar is er geen interesse.
    Inmiddels heb ik een andere aanbieder gevonden waarvan ik nog geen negatieve reacties kan terugvinden. http://www.car-body-kit.co.uk/
    Ikzelf ben geïnteresseerd in een MGF Front Spoiler, MGF Trophy Rear Spoiler en MGF Driver and passenger side air scoop extensions.
    De prijs lijkt in vergelijking tot andere aanbieders zeer redelijk, tevens wil mijn dochter ook wat bestellen voor haar Ka'tje.

Ik weet dat D.B.C. al oren heeft naar de MGF Trophy Rear Spoiler maar het zou toch leuk zijn als er meer mensen geïnteresseerd zijn.
    Ik wil komende week contact opnemen aangezien dit bedrijf wel bereikbaar is.
    Ik hoor het graag als er nog liefhebbers zijn.

Weet je ook of die ook naar het buitenland verzend?
    Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » zo jan 31, 2010 1:17 pm

Voor 10 pond heb ik wel interesse in een setje van die side intake scoops, maar de website (en prijzen) lijken wel erg op die beunhaas, zijn de verzend kosten een beetje redelijk? misschien heeft hij zijn leven gebeterd.
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Blue Maniac
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 69
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 12:52 pm
    WoonplaatsCOLON Oostzaan

door Blue Maniac » zo jan 31, 2010 1:42 pm

RoadRunner schreefColonLet wel op, dit is hetzelfde bedrijf als m-99.co.uk.

49(at)freeuk(dot)com

Thanks, RoadRunner. Ik kan de link tussen m-99.co.uk en http://www.car-body-kit.co.uk niet terug vinden maar geloof je direct er zijn wel erg veel overeenkomsten tussen beiden.
    Ik ga contact opnemen met FortyNine, bedankt dat je nog even wilde speuren :wink:

De intake scoops wisselen nogal van prijs bij de een of ander, hierin heb ik al een verschil van meer dan 20 euro gevonden.
    Ik deze week even tijd vrij maken en eens rond informeren. Alle bedrijven leveren tot nu toe moeiteloos over het kanaal.
    To boldly go where no MGf has gone before.
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

door Rick » zo jan 31, 2010 5:01 pm

Bruce schreefColonVoor 10 pond heb ik wel interesse in een setje van die side intake scoops, ...

Daar heb ik ook wel interesse in.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
    RoadRunner
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 122
    GeregistreerdCOLON wo mei 30, 2007 7:38 pm
    WoonplaatsCOLON Enkhuizen

door RoadRunner » zo jan 31, 2010 5:27 pm

Blue Maniac schreefColon
    RoadRunner schreefColonLet wel op, dit is hetzelfde bedrijf als m-99.co.uk.

49(at)freeuk(dot)com

Thanks, RoadRunner. Ik kan de link tussen m-99.co.uk en http://www.car-body-kit.co.uk niet terug vinden maar geloof je direct er zijn wel erg veel overeenkomsten tussen beiden.
    Ik ga contact opnemen met FortyNine, bedankt dat je nog even wilde speuren :wink:

De intake scoops wisselen nogal van prijs bij de een of ander, hierin heb ik al een verschil van meer dan 20 euro gevonden.
    Ik deze week even tijd vrij maken en eens rond informeren. Alle bedrijven leveren tot nu toe moeiteloos over het kanaal.

Hetzelfde adres en telefoonnummer.
    Ton & Gea
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » di feb 02, 2010 12:45 pm

Toevallig gevonden als alternatief, maar wel iets duurder,

http://www.moto-build.com/
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » di feb 02, 2010 1:42 pm

Bruce schreefColonToevallig gevonden als alternatief, maar wel iets duurder,

http://www.moto-build.com/

En Moto-Build is al jaren een gerespecteerde speler op de markt, dus moet wel betrouwbaar zijn.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » di feb 02, 2010 1:55 pm

ik zie hier dat de side scoop dingetjes uit losse delen bestaan, ik dacht dat dat gewoon een geheel was? of zijn er twee verschillende?
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » di feb 02, 2010 1:56 pm

moto-build heeft mijn nieuwe voorbumper geleverd.

Besteld rond de feestdagen. Kreeg een mailtje dat hij hem eindelijk binnen had en asap zou verzenden. Na 2 weken niks ontvangen. Na een mailtje was het antwoord dat hij nog steeds geen transporteur had gevonden en het was glad...

Pas nadat ik hem een ultimatum stelde (binnen 1 week leveren of ik zou mijn centen via paypal terugtrekken) lag de bumper wel 3 dagen later op de stoep.

Kwaliteit en pasvorm zwaar onder de maat! In maart zal deze bumper verzaagd gaan worden en gemodificeerd om deze spanningsvrij te kunnen monteren.

Mijn advies: geen Moto-build!!!
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » di feb 02, 2010 1:58 pm

Bruce schreefColonik zie hier dat de side scoop dingetjes uit losse delen bestaan, ik dacht dat dat gewoon een geheel was? of zijn er twee verschillende?

Die scoops zijn losse onderdelen die je nog op de side intake moet bevestigen.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » di feb 02, 2010 2:05 pm

Mmm het lijkt me wel leuk om eens te proberen, maar ik wil als ik het mooi vind wel weer terug kunnen naar origineel, dan zou ik op zoek moeten naar een schade F-setje...

Maxime?
    ErikB
    BerichtenCOLON 10759
    CONTACTCOLON

door ErikB » di feb 02, 2010 2:06 pm

Eentje voor links en eentje voor rechts ?
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » di feb 02, 2010 2:08 pm

ErikB schreefColonEentje voor links en eentje voor rechts ?

Yep, dan kan ik de originele bewaren en altijd weer terug naar de Originele set, ik kan me zo voorstellen dat het wel eens kan gaan vervelen, net als mijn strepen bijvoorbeeld
    ErikB
    BerichtenCOLON 10759
    CONTACTCOLON

door ErikB » di feb 02, 2010 4:52 pm

Bruce schreefColon
    ErikB schreefColonEentje voor links en eentje voor rechts ?

Yep, dan kan ik de originele bewaren en altijd weer terug naar de Originele set, ik kan me zo voorstellen dat het wel eens kan gaan vervelen, net als mijn strepen bijvoorbeeld

Soms wordt er wel eens een scoop aangeboden en gaat het enkel om de linkse. Het is uiteraard mooier als er langs beide kanten een scoop opzit.

Ik heb er ook al over nagedacht, maar verkies er geen te plaatsen, want
    - ze happen uiteraard lucht en "remmen" zo de auto af (voor de nederlanders: het verbruik zal stijgen) ;)
    - ik vind het juist knap dat je een luchtinlaat ziet... hem dan achter een scoop verstoppen is misschien -optisch- jammer.