



Helmet schreefColonIk was er zoooooo bang voor dat ik een mooie auto had maar waar een gesmolten kabelboom doorheen lag. Iets wat ik niet zou kunnen repareren. Ik heb reeds eerder in mijn allereerste auto (peugeot) zoiets gehad. Van het contactslot tot aan de accu was alles weggesmolten. Kon toen net op tijd de accu losrukken. Dat was eenrichtingsverkeer naar de sloop toen.

Helmet schreefColonWhaahaa... bij die oude peugeot van mij had ik met een nieuwe kabelboom de waarde van de auto verdubbeld
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.