Rolbeugel
  • Avatar gebruiker
    masterpiece
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 497
    GeregistreerdCOLON do maart 24, 2005 12:01 pm
    WoonplaatsCOLON Warschau (pl)

    door masterpiece » vr feb 05, 2010 9:52 am

    Ik ben nog steeds aan het onderhandelen met steelworks! Ik heb 200 euro in gedachte voor een setje te gaan betalen. Ik ben er bijna! Dit was zijn laatste reactie : Hi Henry,


    Just had DHL in today. They lowered our European road prices.
    The price for postage is now £26.40 2-3 day service.


    Kind Regards
    Stephen
    SteelWorks Inc Ltd
    mailto:info@steelworksinc.co.uk
  • Avatar gebruiker
    D.B.C.
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1123
    GeregistreerdCOLON do dec 03, 2009 12:56 am
    WoonplaatsCOLON Bussum
    CONTACTCOLON

    door D.B.C. » zo feb 07, 2010 4:13 am

    masterpiece schreefColonIk ben nog steeds aan het onderhandelen met steelworks! Ik heb 200 euro in gedachte voor een setje te gaan betalen. Ik ben er bijna! Dit was zijn laatste reactie : Hi Henry,


    Just had DHL in today. They lowered our European road prices.
    The price for postage is now £26.40 2-3 day service.


    Kind Regards
    Stephen
    SteelWorks Inc Ltd
    mailto:info@steelworksinc.co.uk



    Ik vraag me alleen af of ik ook nog een mailtje moet sturen met mn adres, of krijgt hij dit via ebay?

    Ik ben echt benieuwd naar de roll bars 8)

    Cheers
    Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » zo feb 07, 2010 7:22 am

    Als het goed is heb je bij registratie op E-bay je adres ingevuld en dat word dan gebruikt, je hoeft dat niet nog eens los te verzenden.
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Avatar gebruiker
    masterpiece
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 497
    GeregistreerdCOLON do maart 24, 2005 12:01 pm
    WoonplaatsCOLON Warschau (pl)

    door masterpiece » zo feb 07, 2010 12:26 pm

    Idd, Bij je ebay account moet je je adres invullen. En als je een Paypal account hebt moet je ook een verzend adres opgeven.
  • Avatar gebruiker
    D.B.C.
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1123
    GeregistreerdCOLON do dec 03, 2009 12:56 am
    WoonplaatsCOLON Bussum
    CONTACTCOLON

    door D.B.C. » ma feb 15, 2010 7:01 pm

    Vandaag binnen gekregen en ziet er goed uit.
    Alleen omdat het niet standaard mg is moeten er wel wat aanpassingen gedaan worden. Ik heb de balk waar de beugels in komen al geplaatst, wel met moeite want de gordelspanners moesten er uit en dan de balk op z'n plaats en de gordelspanners op de balk in de originele bouten gaten en dat ging slecht omdat het iets afweek, maar hij zit nu toch wel goed, alleen nog de gaten in de T-bar maken voor de beugels en die er in plaatsen, maar dat komt een andere dag wel :wink: (het begon te sneeuwen)
    Als mn camera opgeladen is zal ik eens foto's maken, maar de kwaliteit voelt wel goed aan het is geen dun goedkoop materiaal.

    Ik heb alleen wel de gordel gelijders gesloopt die in de bar zitten, tijdens het er er uit schroeven braken er een hoekje af aan allebij. In ieder geval een goed excuus om de aluminium exemplaren te kopen :D

    Cheers
    Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten