Subwoofer
  • crazywolf
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 697
    GeregistreerdCOLON ma dec 14, 2009 7:29 pm
    WoonplaatsCOLON Houthalen

    door crazywolf » za jan 23, 2010 12:37 am

    D.B.C. schreefColon
    crazywolf schreefColonik ben niet bekend met focal welke set is dan aan te raden? ze zijn wel 2X zo veel duurder

    Mvg, D.Blokker


    ik had de entry CA1 165a1 .. altijd heel tevreden over geweest goed diepe bas enz ... maar heb nooit jbl gehad dus kan niet vergelijken :?

    hmm prijs op de site zelf is best hoog... ik koop ze bij een hoofdverdeler voor +-160euro :wink:
    MGF 160 Trophy Blue
    -421 Piper Header
    -Custom Decat
    -Custom CAI (Paint Bucket Edition)
    -Bastuck sport exhaust
    -White Trophy Alloy Wheels
    -K&N 57i
    -Lowering pins
    CLASSIC MINI (Dark metallic grey)
    -Full Rebuild in progress
  • Avatar gebruiker
    D.B.C.
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1123
    GeregistreerdCOLON do dec 03, 2009 12:56 am
    WoonplaatsCOLON Bussum
    CONTACTCOLON

    door D.B.C. » za jan 23, 2010 2:18 am

    crazywolf schreefColon
    D.B.C. schreefColon
    crazywolf schreefColonik ben niet bekend met focal welke set is dan aan te raden? ze zijn wel 2X zo veel duurder

    Mvg, D.Blokker


    ik had de entry CA1 165a1 .. altijd heel tevreden over geweest goed diepe bas enz ... maar heb nooit jbl gehad dus kan niet vergelijken :?

    hmm prijs op de site zelf is best hoog... ik koop ze bij een hoofdverdeler voor +-160euro :wink:


    dat setje heb ik idd ook gezien voor 160 euro, maar de andere setjes zijn van 3 tot 600 euro en dat vind ik te duur.
    JBL heeft mits goed ingespeeld een goede diepe bass en klinken ook goed zuiver ik heb ze gehoord op dezelfde auto radio die ik heb en dat klonk erg goed, maar ik heb thuis 4 grote speakers van JBL op een Harman versterker en daar ben ik zeker niet ontevreden over, JBL klink altijd wat voller dan de meeste merken en dat doet mij goed :lol:

    ik zit er over na te denken om op dezelfde manier als de link die ik in mn topic starter
    Afbeelding
    Afbeelding
    zonder die andere speakers en versterkers en dergelijke :wink:

    een subwoofer achter de bij rijders stoel te plaatsen een shallow woofer, je hebt er een van 5 cm inbouwdiepte die is 13'' (Soundstream Stealth-13), maar weet niet hoe die klinken, een andere optie is die van pioneer en die heb ik gehoord en klinkt erg mooi, maar die is wel weer 3 cm dieper.

    Mvg, D.Blokker
    Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten