crazywolf schreefColonD.B.C. schreefColoncrazywolf schreefColonik ben niet bekend met focal welke set is dan aan te raden? ze zijn wel 2X zo veel duurder
Mvg, D.Blokker
ik had de entry CA1 165a1 .. altijd heel tevreden over geweest goed diepe bas enz ... maar heb nooit jbl gehad dus kan niet vergelijken

hmm prijs op de site zelf is best hoog... ik koop ze bij een hoofdverdeler voor +-160euro

dat setje heb ik idd ook gezien voor 160 euro, maar de andere setjes zijn van 3 tot 600 euro en dat vind ik te duur.
JBL heeft mits goed ingespeeld een goede diepe bass en klinken ook goed zuiver ik heb ze gehoord op dezelfde auto radio die ik heb en dat klonk erg goed, maar ik heb thuis 4 grote speakers van JBL op een Harman versterker en daar ben ik zeker niet ontevreden over, JBL klink altijd wat voller dan de meeste merken en dat doet mij goed
ik zit er over na te denken om op dezelfde manier als de link die ik in mn topic starter
zonder die andere speakers en versterkers en dergelijke
een subwoofer achter de bij rijders stoel te plaatsen een shallow woofer, je hebt er een van 5 cm inbouwdiepte die is 13'' (Soundstream Stealth-13), maar weet niet hoe die klinken, een andere optie is die van pioneer en die heb ik gehoord en klinkt erg mooi, maar die is wel weer 3 cm dieper.
Mvg, D.Blokker
Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.