

Bruno schreefColonDenk ik dus, want ik heb het nooit gemeten, daar het me ook geen zier uitmaakt, wat mijn F verbruikt. Fun is onbetaalbaar !

Brooklands schreefColonBruno schreefColonDenk ik dus, want ik heb het nooit gemeten, daar het me ook geen zier uitmaakt, wat mijn F verbruikt. Fun is onbetaalbaar !
Inmiddels 37331 km gereden met de TF. Nog nooit de moeite genomen om een berekening te maken van het verbruik. En het is ook geen voornemen om dat in 2010 wel te gaan doen.



Brooklands schreefColonMisschien kun je hier iets meer uitleg over geven Carl. Ik bespeur een kans om mijn kennis te verrijken.

ttdesign6 schreefColoncrazywolf schreefColonhaha klopt fun heeft geen prijs
ik weet het gewoon omdat het steeds mooi uitkomt juist geen 10l want ik rij steeds 500km per tank en dan gaat er juist geen 45l in
Als ik mijn F helemaal volgooi dan gaat er 55L +een beetje in



Brooklands schreefColonBruno schreefColon daar het me ook geen zier uitmaakt, wat mijn F verbruikt. Fun is onbetaalbaar !
Inmiddels 37331 km gereden met de TF. Nog nooit de moeite genomen om een berekening te maken van het verbruik. En het is ook geen voornemen om dat in 2010 wel te gaan doen.
. (het moet niet gekker worden) 
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.