



ErikB schreefColonEn onmiddellijk je signature aangepast .....
Leuk als ie zonder problemen weer gekeurd is hé.

RacingGreen schreefColonErikB schreefColonEn onmiddellijk je signature aangepast .....
Leuk als ie zonder problemen weer gekeurd is hé.
Ja inderdaad.
Mijn F is al ooit afgekeurd geweest op de banden en ook een keer op te weinig bodemvrijheid. Met spanning zat ik te wachten op een telefoontje van mijn vader (hij is op pensioen en heeft tijd om naar de keuring te gaan)

RacingGreen schreefColonEven korte update - mijn F is vandaag blanco gekeurd. Dat valt dus goed meeDe smoked black lexus achterlichten had ik vooraf vervangen aangezien ze daar waarschijnlijk toch moeilijk over gingen doen.
Nu moet de draagarm links vanvoor nog vervangen worden (deze was een beetje doorgeroest). Dan komen de lowering pins eronder en als kers op de taart de zwarte TF 11spaaks velgen.
Vandaag voor de aardigheid ook de air intake scoops besteld via ebay van moto-build racing![]()
Het kostte wat tijd en geld maar mijn F zal er binnenkort uitzien als een droom (voor mij althans)

Rick schreefColonRacingGreen schreefColonEven korte update - mijn F is vandaag blanco gekeurd. Dat valt dus goed meeDe smoked black lexus achterlichten had ik vooraf vervangen aangezien ze daar waarschijnlijk toch moeilijk over gingen doen.
Nu moet de draagarm links vanvoor nog vervangen worden (deze was een beetje doorgeroest). Dan komen de lowering pins eronder en als kers op de taart de zwarte TF 11spaaks velgen.
Vandaag voor de aardigheid ook de air intake scoops besteld via ebay van moto-build racing![]()
Het kostte wat tijd en geld maar mijn F zal er binnenkort uitzien als een droom (voor mij althans)
Als ik lees wat je van plan ben, krijgt mijn Fje een tweelingbroer.


Rick schreefColonAirintakes heb ik zelf zwart gespoten. Ik had een extra setje gekocht om terug te kunnen naar het origineel.
De uitlaat is van Milltek.


Kasper schreefColonzet er meteen een TF radiator in, kost hetzelfde, net zo orginieel maar volgens de overlevering veel beter.
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.